שירותים לשוכר ולמשכיר

עבור שוכרים ומשכירים כאחד, מעורבותו של עורך דין מקרקעין בהסכמי שכירות מטפחת הגינות ובהירות לכל צד. החל מקביעת תנאי השכירות ועד להתוויית אחריות לתחזוקה ותיקונים של הנכס, אז תפקידו של עורך הדין יוכל להבטיח כי ההסכם תואם את הציפיות של שני הצדדים. במקרה של מחלוקות, הסכם שכירות מנוסח היטב הופך לאבן בוחן להחלטה של כל צד, כך בעצם מצטמצם משמעותית הפוטנציאל לסכסוכים ומעלה את הסיכוי לשמירה על יחסי בעל בית-שוכר הרמוניים ומיטיבים.

עורך דין מקרקעין בחיפה – לרכוש דירה בראש שקט

המסע של רכישת דירה רצוף במורכבויות ובתנאים שונים, כזה אשר נע מבדיקות רכוש ועד לשיקולי מימון אחרים. בשל כך עורך דין מקרקעין בחיפה יוכל לערוך בדיקות נאותות, לבחון אזהרות וחובות הרשומים על הנכס, לגלות מי הוא הבעלים האמיתי של הכנס, ולחשוף כל נושא פוטנציאלי אחר אשר יוכל להשפיע על הליך הרכישה. תפקידם של עורכי דין המתמחים בנושאים אלו, הוא לא רק להוות קול מנחה עבור הקונים ודרישותיהם על פי החוק, אלא גם חושף את הנוף המשפטי, לאפשר קבלת החלטות מושכלות אשר תתאים לשאיפותיהם.

שקיפות ופתרון סכסוכים

במקרה של מחלוקות, תפקידו של עורך דין מקרקעין בחיפה או בכל עיר אחרת, משתרע מעבר לענייני עסקה ויכול לנוע עד ליישוב סכסוכים. מסכסוכי דיירים-משכירים ועד אי הסכמות חוזיות עתידיות, מומחיותו של עורך דין תוכל להעניק הדרכה עבור כל אחד מהצדדים בהליך ממשא ומתן, דרך גישור, ובמידת הצורך בחתירה לליטיגציה. על ידי חתירה להחלטות שוויוניות אשר ישקפו את החוקים הרלוונטיים, עורך דין מקרקעין יתורם רבות לשמירה על שלמות העסקה ועל שמירת מערכת יחסים הרמוניות.

אך לצד פתרון סכסוכים, עסקאות נדלן מורכבות לא פעם גם מעמלות נדל"ן אשר יוכלו להיות מורכבים, ולהוביל לאי הבנות אפשריות בעת חתימה על החוזה. לשם כך עורך דין מקרקעין יוכל להבהיר את פירוט שכר הטרחה, להבטיח שקיפות ולמנוע הפתעות לא רצויות. בין אם מדובר במיסי העברת רכוש, עמלות מתווכים או עלויות נלוות אחרות. באופן הזה תפקידו של עורך הדין יהיה לספק הבנה ברורה של התחייבויות פיננסיות ולהחכים את צעדיהם של כל אחד מהצדדים לקבלת החלטה מושכלת.