תחומי השירות של עו"ד דפנה שגל פודור

עורכת הדין דפנה שגל פודור היא עורכת דין מיומנת המתמחה בתחומים שונים של דיני הגירה ודיני עבודה. עם מומחיותה ומחויבותה לצדק, היא מעניקה סיוע רב ערך לאנשים המתמודדים עם אתגרים משפטיים מורכבים בישראל.

עו"ד דפנה שגל פודור והסדרת מעמדם של עובדים זרים

אחד מתחומי העיסוק של עו"ד דפנה שגל פודור הוא הסדרת מעמדם של בני זוג זרים. היא מבינה את המורכבות המשפטית הייחודית הכרוכה בתהליך זה ומנחה את לקוחותיה בצעדים הדרושים כדי להבטיח שמעמדם מוסדר כהלכה. הידע המעמיק שלה בחוקים ובתקנות הרלוונטיים מאפשר לה לנווט בין נבכי מערכת ההגירה בצורה יעילה.

בנוסף, שגל פודור מתמחה בהארכת אשרות לעובדים זרים. היא מסייעת למעסיקים ולעובדים בניווט בתהליכים הבירוקרטיים המורכבים הכרוכים בהארכת אשרות עבודה. מומחיותה בתחום מבטיחה שעובדים זרים יוכלו להמשיך לעבוד בישראל באופן חוקי ללא הפרעות מיותרות.

ייצוג ומתן תמיכה משפטית למי שנמנעה ממנו כניסה לישראל

היבט חשוב נוסף בפרקטיקה של שגל פודור הוא ייצוג עובדים במעצר ואנשים שנמנעה כניסתם לישראל. היא מספקת תמיכה משפטית והכוונה לאנשים העומדים בפני מעצר או גירוש, פועלת בחריצות כדי להגן על זכויותיהם ולחקור את כל הדרכים המשפטיות האפשריות כדי להבטיח את שחרורם או כניסתם למדינה.

שגל פודור מנוסה גם בהגשת בקשות הומניטריות למגורים בישראל. היא מסייעת לאנשים שעשויים להיות זכאים לטעמים הומניטריים כדי לקבל מעמד של תושבות חוקית. הגישה החמלה שלה מבטיחה שהנסיבות הייחודיות של לקוחותיה מוצגות ביעילות בפני הרשויות, מה שמגדיל את סיכוייהן לתוצאה חיובית.

הארכת אשרות וייצוג מבקשי מקלט

כמו כן, עו"ד דפנה שגל פודור מטפלת בתיקים שונים הקשורים להגירה, לרבות בקשות להארכת אשרות למטפלים זרים בחולים סיעודיים, מבקשי מקלט ופליטים, תביעות עבודה בדגש על עובדים זרים וייצוג מעסיקים במקרים של העסקה בלתי חוקית. הבנתה המקיפה של החוקים והתקנות הרלוונטיים מאפשרת לה לספק ייצוג יעיל בנושאים משפטיים מורכבים אלו.

סיכום

לסיכום, עיסוקה של עו"ד דפנה שגל פודור מקיף מגוון רחב של ענייני הגירה ודיני עבודה. הידע המיוחד והגישה החמלה שלה הופכים אותה לעורכת דין מהימנה עבור לקוחותיה. על ידי מתן ייצוג וליווי משפטי מקצועיים, היא מסייעת לאנשים לנווט במורכבות של מערכת המשפט הישראלית, ומבטיחה שזכויותיהם מוגנות והאינטרסים שלהם מיוצגים ביעילות.